Service
Eén van de belangrijkste aspecten van E-bikez elektrische fietsen is de service. Onze klanten staan altijd centraal en wij doen er alles aan u zo goed mogelijk te helpen. U bent bij ons dus geen nummer, wij geloven in een persoonlijke aanpak als het gaat om service. Onze klantenreviews hebben een gemiddelde score van een 9,4 voor onze fietsen en service. Lees
hier de ervaringen van onze klanten. Ook zijn onze garantievoorwaarden door het keurmerk ''certimark'' beoordeeld met de maximale 5 sterren. Hiermee hebben wij de
beste garantievoorwaarden van bijna 60 elektrische fiets merken in Nederland!
Daarom E-bikez!
- Persoonlijke, eerlijke benadering
- High-end onderdelen en collectie
- 14 dagen bedenktijd (geen reden nodig voor gratis retour)
- Servicebeurt(en) aan huis of werk
- Garantie aan huis (100% kosteloos)
We zijn blij dat de ervaringen van onze klanten onze service bevestigen:
“Ik wist dat ik een goede keuze had gemaakt om een elektrische fiets bij u te kopen, uw service is geweldig te noemen!” ( Dhr. Peters uit Nunspeet). Lees
hier nog meer ervaringen van onze klanten.
Wij staan altijd open voor uw mening en suggesties. Heeft u een idee hoe wij onze service nog beter kunnen maken? Neem dan
hier contact met ons op.