Service elektrische fietsen

Service elektrische fietsen

Bij E-bikez staat de klant centraal. Wij staan voor service en vinden het zeer belangrijk dat onze klanten snel en adequaat geholpen worden. Hieronder een aantal voordelen als u bij E-bikez een elektrische fiets aanschaft:
  • Gratis proefrit aan huis of op het werk
  • Alle service en garantie wordt bij u thuis of werk afgehandeld
  • U krijgt een leenfiets (mits voorradig) wanneer uw e-bike voor reparatie mee wordt genomen naar de werkplaats
  • Onze servicepartner Distri-Net zorgt dat u overal geholpen wordt
  • Snelle respons (veelal binnen 1 werkdag geven wij antwoord op vragen)
  • Transparante communicatie, u weet waar u aan toe bent
  • Gespreid betalen van uw elektrische fiets is mogelijk via onze tussenpersonen
  • Alle fietsregelingen zijn mogelijk!
Lees meer >>
14 dagen bedenktijd elektrische fiets

14 dagen bedenktijd elektrische fiets

Voor ons is het zeer belangrijk dat u 100% tevreden bent met de aanschaf van uw elektrische fiets. Daarom bieden wij u altijd 14 dagen bedenktijd. De elektrische fiets kunt u in deze periode gewoon gebruiken, mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn over uw elektrische fiets, dan heeft u bij E-bikez 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Om gebruik te maken van onze retour service mag de e-bike niet beschadigt zijn. Ook de kilometerstand op het display dient niet meer dan 10 km te zijn. Daarna ziet E-bikez het niet meer als "test" maar als afschrijving op de ebike.
  • 14 dagen bedenktijd
  • Elektrische fiets mag gebruikt worden
  • De e-bike wordt weer opgehaald / U brengt de ebike zelf terug
  • U krijgt het volledige aankoopbedrag ovb van gebruikerssporen en/of kilometerstand
  • Geen reden nodig

Let op:
De elektrische fiets mag geen gebruikssporen bevatten en er mag niet meer dan 10km op gereden worden. Anders zijn wij genoodzaakt om 25% van de cataloguswaarde af te schrijven. Dit moeten wij doen om de kosten te dekken, het product is daardoor 2e hands.
Reden van deze melding is dat u bij E-bikez een gedegen proefrit krijgt waarbij het fietsgedrag van uw nieuwe ebike prima in te schatten valt.

Wilt u uw elektrische fiets retourneren? Neem dan contact met ons op en wij zorgen er voor dat de elektrische fiets bij u wordt opgehaald.
Servicebeurt elektrische fiets

Servicebeurt elektrische fiets

U kunt een servicebeurt voor uw elektrische fiets rechtstreeks via onze servicepartner Distri-Net (033 286 26 56) aanvragen. De servicebeurt kan worden uitgevoerd op elke gewenste locatie in Nederland (ook op Texel en België). 
De kosten voor een e-bike servicebeurt aan huis zijn €115,-. (Bij twee e-bikes €170,-)

Wij adviseren u minimaal 1x per jaar een servicebeurt te laten doen aan uw ebike. Dit is voor het behoud van uw ebike.
Distri-Net

Distri-Net

E-bikez werkt samen met Distri-Net. Distri-Net heeft een landelijk dekkend netwerk van mobiele servicemonteurs, die u thuis, op het werk of onderweg van service kunnen voorzien. Voor een servicebeurt, reparatie of aanpassing van uw elektrische fiets kunt u direct contact opnemen met onze servicepartner. Neem in geval van garantie meteen contact op met E-bikez.

Telefoonnummers
Distri-Net: 033 286 26 56 (info@distri-net.nl)
E-bikez: 030 268 20 10 (info@e-bikez.nl)
Klachtenprocedure elektrische fiets

Klachtenprocedure elektrische fiets

Indien u een klacht, schade of een defect van uw elektrische fiets wilt melden dan kunt u hierover contact met ons opnemen via de contactpagina. U kunt als onderwerp ‘klacht’ invullen. Veelal binnen èèn werkdag ontvangt u per email of telefonisch onze reactie.


Copyright © 2025 E-bikez. Alle rechten voorbehouden Van Dijck fietsen | Huyser fietsen